رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

خارج از هشتگ کمک کنیم

  • کد خبر: ۲۴۶۶۶
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
خارج از هشتگ کمک کنیم
یکی از دغدغه‌های افرادی که ساعات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند این است که چگونه به برخی پویش‌ها واکنش نشان دهند. البته در این بین هستند افرادی که به صورت خودجوش تصمیم به ساختن یک پویش می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، شاید بد نباشد به این گروه از علاقه‌مندان فضای مجازی توصیه کنیم ‌به پویش‌هایی بپیوندند که به بالا بردن فرهنگ عمومی کمک می‌کنند، آن دسته پویش‌هایی که می‌توانند در بین کاربران علاقه ایجاد کنند. البته تمایل به پیوستن به یک پویش با هر موضوعی  به شناخت جامعه هدف از سوی ایجاد‌کننده پویش بستگی دارد، به اینکه چه تمهیدات ویژه‌ای برای هدف‌گذاری انجام شده است تا در نهایت به بهتر ارائه کردن خدمات منتهی شود.



خارج از هشتگ کمک کنیم

 

از امروز که ماه میهمانی خدا آغاز شده است، پیشنهاد می‌دهیم به پویش‌هایی بپیوندید که هدفشان تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند است. به عنوان نمونه، پویش «برکت نان علی علیه‌السلام» قصد دارد در ماه مبارک رمضان قسمتی از هزینه‌های سفره افطار را بین خانواده‌های آبرومند انفاق کند.

این مهم را به خاطر بسپاریم که در هر شرایط و حتی بدون مناسبت‌های تقویمی، می‌توانیم خارج از ایجاد یک هشتگ یا پیوستن به آن، پویش همدلی و کمک به همنوعانمان را به راه بیندازیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->